• • • • • • • • • • • • • • Du kan også følge Gavin på FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST og få nyheder direkte til din inbox - tilmeld dig her! • • • • • • • • • • • • •

fredag den 9. november 2012

Fødselsdags Giveaway.

Vind en Bølle med tøj og hendes hjem.




Alt du skal gøre er at lægge en kommentar under dette indlæg eller tilmelde dig nyhedsmailen.
Jeg finder den heldige vinder den 17. november. Vinderen offentliggøres søndag den 18. november.
Husk at kigge ned forbi butikken, det er i dag vi begynder med alle de gode fødselsdagstilbud.
Vi glæder os til at se dig.
~✿◕ ‿◕✿~

48 kommentarer:

Mette Aagaard sagde ...

Hip hip hurrrrraaaaaaa tillykke med Gavins fødselsdag. Må I få en dejlig dag og tak fordi I deler dagen med os-jeres kunder.
Tak for en skøn butik med fantastisk service.
Bølles nye hjem må meget gerne bære hos os på Bornholm. Har 3 børn der vil sørge rigtig godt for Bølle :-)
TILLYKKE hilsner fra Bornholm

Anonym sagde ...

Hvor er den dog sød. Den vil min datter gerne invitere hjem til os.
Louise
Louiseogchris@hotmail.com

Pia sagde ...

stort TILLYKKE med fødselsdagen :) Vi nyder altid at kigge forbi butikken :)

Maria&David sagde ...

TILLYKKE med fødselsdagen :) Håber I får en festlig dag - lige som I ønsker jer <3

Krydser SÅ meget for at den lille bølle flytter herhjem <3

Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

Maria Vanløseblues sagde ...

jeg elsker at komme i din hyggelige butik!
tillykke med fødselsdagen - jeg håber bølle skal hjem til os og bo :-)

Barbara sagde ...

Wauuu! Hvor er den bare skøn! Vil passer pekfekt sammen med storepigens andre bøller.

Anonym sagde ...

Den skønne bølle vil jeg rigtig gerne vinde til mit barnebarn Martha. Hendes mor legede selv med dem da hun var barn.

Kirsten Foged Jensen
kirstenfogedjensen@gmail.com

Bournonville sagde ...

tillykke med dagen... jeg kender en prinsesse i sverige der ville elske den, så skulle hun bo med hendes littlelespets... tror de ville blive rigtig gode venner :)

eva sagde ...

Ella (6 år) lukker altid døren til sit værelse når hun forlader det. Og hun banker også på før hun går ind. "Hvorfor gør du det?" spørger jeg. Det er så legetøjet kan være alene og sig selv, for de er levende og har deres eget liv, forstår du nok Moster E. Jeg håber, at jeg er heldig at vinde, for den vil få det aller aller bedst hos Ella :-)

Lene's kage-design sagde ...

Tillykke med dagen :)
Jeg vil gerne være med og vinde den til mine piger :)
Hilsen Lene fra leneskage
Lenegk@ofir.dk

Marieinwonderland sagde ...

Til lykke! Elsker din butikk, har vært der en gang og skulle ønske den fantes i Norge :)

Marlene Høj sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :)
Har to små på hhv. 2 år og 1 år, der helt sikkert vil elske den.

Hav en skøn weekend!

m_hoej20(at)yahoo.dk

Anonym sagde ...

2Har en datter som ville blive lykkelig over at byde bølle velkommen i vores hjem :-)
Vh. Lone
lonekur@sol.dk

Anonym sagde ...

Ups lonekuhr@sol.dk

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :-) Norstalgisk gensyn med Bølle....den må meget gerne komme hjem til min datter og bo, dejligt, hvis hun kunne få glæde af den, som jeg selv havde som barn. Mvh Sofie
sofiegrangaard@gmail.com

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Anonym sagde ...

Hvor er det bare festligt! Lige hvad jeg trængte til....Har lige været ude at gå en tur i nærområdet, i mørke og småregn og opdaget fødselsdagsfejringen. Lige pludselig kom jeg i meget bedre humør (var faktisk gået ud for at trække en mundfuld luft, midt i et dumt skænderi med min mand. Vi har en 4-årig datter og en babylillebror, der sover så lidt, at alle herhjemme er ved at gå op i limningen) Et stort tillykke med fødselsdagen herfra :-).
Jeg har altid beundret, din evne til hele tiden at være fornyende og overskudsagtig, som nu med denne drøm af et Bølle-hjem. Det synes jeg selv, som selvstændig, er meget svært. Jeg elsker at dine inspirerende vinduer og sjove påfund, stadig er en del af gadebilledet.

Mvh. Maja Grubbe Weiss

jaw@tdcadsl.dk

Livet i Villa Dallbo sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen :o)
Den skønne bølle ( vi kalder vores bimse ) må meget gerne flytte ind hos os. Alberte har en i forvejen som hun passer rigtig godt på, faktisk ligger den sammen med hende og putter under dynen lige nu. Så hvis vi er så heldige at vinde bøllen, vil den få et kærligt hjem og en lille bimse legekammerat :o)

Tine-pigen sagde ...

Har en lille Freja der fylder 3 år den 20. November og hun har lige fortalt mig at hun ønsker sig en bølle, efter jeg fandt mine gamle frem fra loftet.... Kh Tine

(tine-michael@pc.dk)

Dina Dehn sagde ...

HIP HIP HURRA... :o)

Mine piger ville elske at give bølle et nyt hjem

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

fantastisk, har en pige på 3 år som elsker små dimser og små hjem...

Janni Hansen sagde ...

Nææ hvor er hun bare yndig og sikke et fint hjem... Lille Johanne ville blive glad for hende :-)
Og tillykke med fødselsdagen.

Louise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Louise sagde ...

øj, hvor er det bare fint. Jeg må hellere være med her.

Stort tillykke med fødselsdagen..

RegnbuebarnetVigga@gmail.com

Oline Art sagde ...

Jeg er simpelthen nød til at ligge lod ind her - Det var dog den skønneste præmie! Jeg krydser mine fingre:-)

Anonym sagde ...

ååååh,det ville´min lille pige elske at få :)

123musemor@gmail.com

Pia sagde ...

Åh en Bølle - den skal være velkommen her

Anonym sagde ...

Det var dog den skønneste ting at kunne vinde..den ville være perfekt til Olivia 2 år;) og stort tillykke forresten! Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

Ea Scheel sagde ...

Ej den skal da hjem til Vigga og bo <3

Tillykke med fødselsdagen :)

EaScheelNielsen@gmail.com

JulMahl sagde ...

Tillykke! :-)

Deltager!

JulieM93@hotmail.com

Hos Frøken Jensen sagde ...

Tillykke med fødselsdagen....Jeg vil meget gerne deltage. Min datte Emma-Kristine på 3 år, ville blive HENRYKT for denne dejlige bølle i lyserød kuffert-hjem. Åh, hvor er den dog kær ;O) Mange hilsner Betina

Anna sagde ...

My congratulations!!! And I think my little daughters would be happy to see your wonderful gift in our home:)))

Henny sagde ...

Den skønne bølle ville min mindste datter ÆLSKE at lege med, så den vil jeg gerne vinde

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne flytte ind til Bølle, ser da for hyggeligt ud :)
mvh Allis
allis@helseservice.dk

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen - tusind tak for en virkelig lækker og børnevenlig butik. Tak fordi du gør det, du gør for os. Min datter er glad for de fine bimsekjoler vi har købt i din butik, og den fine kuffert vil vi blive ovenud lykkelige for, hvis vi vinder. Mange hilsner fra Helle

Gavin sagde ...

Dejligt at så mange har haft lyst til at deltage og tak for alle jeres rosende ord og og små historier. Det har været så hyggeligt at læse dem alle :-))))

Rikke/Camp Chaos sagde ...

Hurra og tillykke med fødselsdagen! Jeg elsker dine daglige indlæg og ville ønske at jeg boede i nærheden af din butik (det er min mand og vores bank sikkert glade for, at vi ikke gør). Mine piger ville garanteret slås om den lille bølle dagligt, men så må den gå på tur :)

Rikke Lange sagde ...

Hurra og tillykke med fødselsdagen. Hver gang jeg er inde og besøge min mor, skal jeg lige et smut forbi jeres tøjforretning. Og sikke en sød lille Bølle, sjovt at dem har man selv leget med som lille :o) Min datter Emma vil helt sikkert blive meget glad hvis hun vandt.
Venlig hilsen Rikke

Laura sagde ...

Hurra:) bølle er ren nostalgi

Kh Laura

Dorthe sagde ...

Årh hvor den bare fin. Den vil vi vildt gerne vinde.

Carro (mysigtdesign) sagde ...

Så söt! Jag är gärna med på utlottningen.

Lene Haumann Jensen sagde ...

Ihhhh.... sikke dejlige minder, gensynet med denne lille bamse giver <3 Min datter havde flere af den, da hun var barn ;) Nu er hun 29 år :) Hvor ville jeg blive glad for, at have sådan en bamse boende, mine små børnebørn, vil da elske den <3

Med venlig hilsen
Lene Haumann Jensen
lenehaumann@gmail.com

Dita sagde ...

Du har bare den mest vidunderlige fantasi!!! Mine to piger og jeg vil også gerne være med til at vinde den :-)

MVH Edita (edita@dita.dk)

Jane sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, den Bølle ville min Ida elske, tror end da jeg har noget bølle tøj fra mine Bøller liggende på loftet

Kh Jane

englen sagde ...

Ja, du skal da så meget hjem til mig og bo. Her kommer så mange søde børn som ville knus elske at hygge om dig.

Kærlig hilsen Helle B

martina sagde ...

Hip hip hurraaaaa! Tillyke med fødselsdagen

1i11e.1u11e sagde ...

Mange gange tillykke!:)

Jeg er en pige på 12 år og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give min lillesøster i julegave... Jeg har kigge tog kigget men jeg kan ikke finde den "perfekte" gave. så jeg håber meget på at jeg kan vinde denne giveaway da jeg ved at hun ville elske den!:) så jeg glæder mig til afgørelsen og håber på det bedste!:)
Mange hilsner fra Louise

1i11e.1u11e@hotmail.com

inga sagde ...

Also I would like sign up for these super candy.
hugs
Gerda